Följdfråga

Korax Korax at home.se
Tis Nov 2 13:01:06 CET 1999

Skulle tippa på att pga den dåliga färgsättningen i vissa upplagor får några
vänta längre än somliga för att få en "riktig" bok. Har själv pratat med Egmont
(dock för några veckor sen) ang den dåliga färgsättningen. De skulle höra av
sig, efter att ha kollat med tryckeriet mm. Dock har jag inte hört nåt

/Erik