SV: Följdfråga

Korax Korax at home.se
Ons Nov 3 23:14:50 CET 1999

.........ännu bättre hade ju varit att inte skicka med några leksaker
överhuvudtaget.........
Ärligt, vad är de bra för? OK, gissar att KA&C:O inte riktar sig till min
åldersgrupp, men skulle ni inte anta att barnen köper sin Kalle för att få
läsa en serietidning? Inte kan det vara för att de får en JÄTTEKUL leksak i
alla fall.......jag tror att detta kan vara början till en debatt; sveriges
ankister, hör av er!

/Erik