Strobl

Anders Berglund anders.b-lund at telia.com
Ons Nov 10 23:03:53 CET 1999

>STEFAN P:
>
>PEKKA M:
>Till och med en inbiten anti-Strobl-fantast som koll. 2370 måste invända.
>Även Strobl har haft sina ljusare stunder, vilket trogna läsare av
>70-talets ankor säkert håller med om. Hans serier kanske inte ser så mycket
>ut för världen, men vad vore Knase utan Strobl? Och Skogs-Ola?
> Min bild av Knase ÄR STROBL!

Ojoj. Här får vi medlemmar i Tony Strobls fan club våra smockor feta, men
självklart står vi för vårt förlegade sinne för humor! "Min" Strobl är
visserligen
mer 60- än 70-talets, men det gör ju ingen större skillnad.
Jag tar tillfället i akt att få ställa ut mina åsikter till allmän beskådan,
genom
att hänvisa till http://art-bin.com/art/stroblswe.html

/Anders Berglund

PS. Tony är (inte riktigt) bäst! (... men inte så tokig i alla fall!)