WWW

Bror.Hellman@partena.se Bror.Hellman at partena.se
Fre Dec 8 08:25:24 CET 2000

> Ja, eller starta en NAFS(k)-webbring.

En NAFS(k) Webring tycker jag låter alldeles utmärkt!
jag administrerar själv en och annan wering och på
så sätt så kommer ank-sajter att gå att hitta med en
massa skojjiga saker utan att NAFS(k):s officiella
hemsida ser ut som en julgran och blir nedtyngd med
allt skit som alla skall hänga på sina websidor i
dag!!

Jag skulle gärna kunna administrera även en sådan
webring, även om det inte är särskilt svårt!

> Vad det gäller köp och sälj, så kan jag ha något som kanske
> passar, men vad ligger NAFS(k):s hemsida på för server?
> Klarar den ASP?

Stödjer den Perl eller PHP?

äsch.. en betalsajt kan ju ligga utanför NAFS(k) officiella sidor..
Typ, en DUM-sajt kanske?

    // Steamboat Willie