Kvack

Anders Christian Sivebaek acsive at yahoo.com
Mon Dec 18 21:27:46 CET 2000

Christian Medin

> Serien "till Attack" av Don Rosa var inte så bra som
> jag hade trott.
Aha. Ja, jeg er vel själv forudindfattet, idet jeg har
et særligt forhold til den serien efterhånden.

> Den var naturligtvis inte dålig men
> jag gillar mycket bättre hans fortsättningsserier.
> De är mycket mer spännande och roliga.
Det synes jeg du skal gøre Egmont opmærksomme på!
De tror vist deres læsere kun tucker om de korte
serierne af Rosa, selvom det måske er dom själva som
tycker mest om disse.

> Den här tog
> slut innan den hade börjat.
Må jeg gøre opmærksom på at mange af mesterens serier
var på kun 10 sider? Men jeg ville hellere have set
noe lemngere også

Nu får vi se om Egmont udgiver den 26 sider lange
serie om Joakim i panama i 1906.

AC

=====
Anders Christian Sivebaek