leve revolutionen -;)

Johnny Rönnberg johnny.ronnberg at telia.com
Fre Feb 11 21:05:35 CET 2000

>"Religion är ett folkets opium"

>Vladimir Lenin
> (jag ville ha med ett fyndigt ordspråk för revolutionen!)

Så länge vi inte ta till våld och dödar några miljoner så är jag med i "revolutionen". För även om man vill Kalle Anka ska få en mer mordan framtoning så misslyckad man totalt, för jag vet ingen tonåring/barn som talar så som knattar och deras kompisar gör.

The one and only
Johnny Rönnberg
johnny.ronnberg at telia.com

Snappat upp på Aftonbladets sida där man kan skriva vem man tycker har  varit 1900 - talets viktigaste person.

"Bill Gates, ingen har enat världen så mycket som han har lyckats göra. Alla som har med hans produkter att göra fullkomligt avskyr MicroSoft."

+ Gillar du rymdfart?
+ Gillar du astronomi?
+ Gillar du rymden?
+ Vill du ha senaste nytt om rymden direkt till din e-mail?

Besök i så fall:
http://hem.passagen.se/armstron/index.htm