Internetserier i KA

Patrik Öbrink vsg982s at tninet.se
Sön Feb 13 06:33:43 CET 2000

Kvack!

Jag håller helt med om att de nya IT-serierna i KA håller en klart lägre klass än de flesta övriga serierna i tidningen. Jag brukar helt hoppa över den typen av serier. Det beror bl. a. att de kolliderar med med min ankistiska världsbild, där ankorna inte lever efter 1953, dvs. långt innan internet och TV-spel blev ett opium för massorna. Synd att Vicar tvingas teckna sån't skräp! Därför var det också synd att Van Horn lagt in en mobiltelefon i den senaste serien på svenska. Usch! Schas!

/Patrik Öbrink