Sv: Kalle Anka reklam = DUM!

Anders Christian Sivebaek acsive at mail.mira.dk
Fre Jan 21 00:18:54 CET 2000

> Har ni sett Kalle Anka reklamen på TV?
I DK har vi måttet se dem i 2 år nu tror jeg, men netop nu sender de en
om faderen som skal se ut tils at være pilot, men han er revisor. Er
det kanske den, eller den med skorstenen, kineserner eller låsesmedene?

> Den är fruktansvärd och jag tycker att de borde dra in den!
Håpas de kunne gjöre det!

> Och sloganen, "Våra historier är bättre än dina",  vad är det för
mening med den?
At serier med KA og hans venner er bätre en Foreldrenes Lögnar!
Dessutom kunne det väre en formaning inte at lage sine egne
KA-serier... det tyder vel på at de inte önsker flera nye tecknare,
eller kanske överfortolker jag...

EN MYCKET DUM SLOGAN!
Delvist enig.

koll. 2480