Carl Barks snart 99!

Mattias Hallin cmhallin at algonet.se
Sön Mars 5 00:34:47 CET 2000

Så som jag har uppfattat den insamling av födelsedagshälsningar till Barks
som för tredje året i rad pågår (bl.a.?) via DCML är grundförutsättningen
att de som skickar hälsningarna på förhand vet om att de inte kommer få
några individuella svar, och att Barks med andra ord slipper känna sig
tvingad att just svara. Likadant innebär det faktum att hälsningarna
levereras via en (eller flera) mellanhand/änder att Barks adress inte
offentliggjorts.

Det är möjligt att ovanstående inte klargjorts lika tydligt i år som
tidigare, men jag vill minnas att det uttryckligen förklarades första
gången dessa hälaningar samlades in för ett par år sedan.

Kvack!

/Mattias

*** Mattias Hallin ** Brussels ** Belgium ** <cmhallin at algonet.se> ***
*             "Oh bury me thar! With my battered git-tar!            *
*************      A-screamin' my heart out fer yew!"    *************