Om Carl Barks-index [var Don Rosa index]

Nässén Greger grnas at wmdata.com
Sön Okt 1 22:56:26 CEST 2000

Christian skrev nyss:

	>Många kvackande hälsningar
	>Christian
	>
	>ps Jag har tänkt att göra ett liknande index över Carl Barks
serier. Om det redan finns ett
	>sådant index skulle jag uppskatta om någon mailade och berättade
det. ds

Det fanns ingen lägesrapport om NAFS(k)uriren i senaste Kvacket till
NAFS(k):s medlemmar. Den kraftigt försenade nya upplagan av NAFS(k)uriren 5
innehåller ett rejält utökat och uppdaterat index över Carl Barks
originalpubliceringar samt publiceringar av dessa i Sverige. Antalet sidor
blir nästan 150. Vi jobbar på med redigeringen sedan vi bytt huvudredaktör
och hoppas att numret hinner komma ut i år. Detsamma gäller nästa reguljära
kurir, nr 31.
Kvack från Greger