Leve Diösismen

Peter Nyrén pnyren at algonet.se
Tis Okt 10 09:03:08 CEST 2000

Ett 774-faldigt leve för Diös!

Föreslår att han hädanefter får epitetet "den legendariske översättaren",
eftersom "den klassiske" kan anses upptaget, men framför allt för att han ger
upphov till legender.

Aldrig tidigare har ankistiskt kulturgods tolkats med sådan vän men fast hand.

Jag är hedrad över att få leva mitt i, eller låt oss för all del säga början av,
epoken Diös.

/Uncle Wombat