Åsikter om Kalle böcker mm...

Jannika Löfstedt Jannika.Loefstedt at djingis.m.se
Sat Okt 14 22:11:33 CEST 2000

Jag köpte nyss boken "Den kompletta årgången 1948", jag har ett par
åsikter om den perfekta boken.

Rätt fånig åsikt men jaja, Kalle Anka skall ju vara ett färgglatt
spektakel som lyser upp hela rummet(eller mitt bibliotek), inte någon
gammal svart bok som ser ut att ha används till onda magier.

Dessutom borde det stå någon text på baksidan som förklarar vad som
finns i den mm.

Och dessutom, Diös eller Berglund(själv heter jag Berglind), kan ni inte
förklara hur jag skall gå till väga för ett sådan´t ankistiskt projekt,
var skaffar jag rättigheter osv.

Tack för en bra bok!

Berglind, Simon.