(no subject)

Vesa Hoijer vhoijer at cc.jyu.fi
Sön Okt 15 12:30:35 CEST 2000

On Fri, 13 Oct 2000, Christian Medin wrote:

> Jag kom på en till sak jag ville veta:
> Vilken är den amerikanska motsvarigheten till Kalle Anka & C:o,
> och var kan man få tag på dem tidningarna.
>
> /Christian

  Det finns ingen amerikansk motsvarighet till Kalle Anka & Co just
nu. Det har funnits många serietidiningar med Disney-figurer, den äldsta
Walt Disney´s Comics And Stories. I USA har det också kommit ut
tidiningar som Donald Duck, Uncle Scrooge och Mickey Mouse. Men dom nedlades år
 1998.
 Om du (eller någon andra) vill köpa gamla nummer, så har jag dom till
salu. Fråga efter prislistan.
 /Vesa