(no subject)

Vesa Höijer vhoijer at cc.jyu.fi
Tis Okt 17 13:09:24 CEST 2000

On Fri, 13 Oct 2000, Christian Medin wrote:

 > Jag kom på en till sak jag ville veta:
 > Vilken är den amerikanska motsvarigheten till Kalle Anka & C:o,
 > och var kan man få tag på dem tidningarna.
 >
 > /Christian

   Det finns ingen amerikansk motsvarighet till Kalle Anka & Co just
 nu. Det har funnits många serietidiningar med Disney-figurer, den
äldsta
 Walt Disney´s Comics And Stories. I USA har det också kommit ut
 tidiningar som Donald Duck, Uncle Scrooge och Mickey Mouse. Men dom
nedlades år
 1998.
 Om du (eller någon andra) vill köpa gamla nummer, så har jag dom till
 salu. Fråga efter prislistan.
 /Vesa

  P.S.  Det finns information om amerikanska Disney-tidningar på
adress: www.brucehamilton.co