Re: SV: Min tro/åsikt om Ankeborg som stad

Stefan Diös pyas at swipnet.se
Sat Okt 21 00:04:06 CEST 2000

Simon / Håkan

> Alla ankister skulle väl hemskt gärna vilja bo i Ankeborg?

Ofta känner jag mig som om jag redan bodde i Ankeborg...

Idén med ett Ankeborgsspel låter jättekul. Tyvärr känner jag själv ingen som
kan genomföra nåt sånt, men skulle det bli verklighet en dag kanske det vore
kul att medverka på ett mycket litet hörn. (Nej, jag kan inte lova något!!!)

Nå, det var inte det jag skulle säga. Jag ville bara nämna att jag hade mycket
stor behållning av att läsa Simons små funderingar om livet i Ankeborg. Man
kände sig som hemma direkt och förstod att ännu en anksjälsfrände har talat.
Det är så man liksom blir varm i själen på nåt sätt. Det borde vara mer
sånt på
den här listan.

Kvack för det!