Vilken serie?

Anders Christian Sivebaek acsive at yahoo.com
Mon Okt 23 17:30:29 CEST 2000

Johan Rhen,

Paul
> om Kajsas gunst
> genom att
> en ruta särskilt -
> Kalle
> ett ord som rimmar på
> Kajsa
Han må tænke på enten serien om Kærestebrevene WDC 11?
(I omegnen af 111?)
eller serien om demn duelige brevdue, som i hvert fald
er i det danske album 4, i serien Bedste Historier
(KAB).
Förlåt at dette er skrevet ud fra minnet, jeg har
inget indeks her, og ingen zip-fil-åbner.

=====
Anders Christian Sivebaek
acsive at yahoo.com