ISBN-nummer

Anders Berglund anders.b-lund at telia.com
Mon Apr 23 23:45:29 CEST 2001

Greger Nässén skrev:

> Jag frågade i bokhandeln idag efter den tjusiga Barks-boken (som jag antar
> är "Carl Barks bästa"). Föreståndaren sa att den kommer ut först i juli! Kan
> det vara sant? Om nån på listan lyckats köpa boken, vore jag tacksam för ett
> besked. (Gärna med innehållet också.)

Om det är sant har Åhléns City i Stockholm lyckats roffa åt sig en provupplaga.
De krängde åtminstone i förra veckan något som såg väldigt mycket ut som "den
tjusiga Barks-boken". De ville ha flera hundra kronor för ett exemplar, så i min
snålhet lät jag saken bero, och lät mig därmed en bok lika sällsynt som hår på
en flintskalle gå mig ur händerna! Ack! Ve!!

/en som heter Anders Berglund, och är en snåldum överårig ankbokmal :-)