SV: offtopic mailtjafs.. :)

aake forsmark aake.forsmark at swipnet.se
Ons Apr 25 09:31:14 CEST 2001

 > till vissa och
 >
 > Men varför måste den skicka html överhuvudtaget?
 > --
 > /The

Tja, det är givetvis för att vissa vill skicka färgglada
trevliga brev som tex MP3.com och sådana där. För en sådan
här lista är det givetvis en styggelse. Vill man visa
bildmaterial är det bättre att man lägger upp det på
en hemsida och lägger en länk i sitt mail...

Jag är med i en mail lista där det förekommer många
indiska programmerare och de envisas med att komponera
brev med guldfärgad kursiverad text mot vinröd eller
hysteriskt gyttrig bakgrund...

Åke Forsmark