"Buck" von Anka?

Johnny Rönnberg 08-7402403 at telia.com
Sön Feb 11 19:06:46 CET 2001

  ----- Original Message -----
  From: Erik Bergwall
  To: ankism at stp.ling.uu.se
  Sent: Sunday, February 11, 2001 10:43 AM
  Subject: "Buck" von Anka?

  Hej.
  Jag bläddrade lite i boken "Joakims liv", och påmindes att Joakim kallar sig för "Buck" von Anka i kapitel tre.
  Jag citerar: "Jag heter Joa...öh, buck von Anka. De kallar mig Glasgow kid!".
  Varför säger han så? Varför ändrar han sig? Och varför i hela friden "Buck"?
  Kan Stefan Diös möjligen svara på detta?
  Mvh
  Erik B
det var ett tag sen jag läste boken, men var det inte så att Joakim inte ville bli igenkänd?

---
Johnny Rönnberg
johnny.ronnberg at telia.com

http://www.spacenews.cjb.net - Your Way To Space!
http://www.arneweise.cjb.net - En Levande Legend!

"We choose to go to the moon in this decade and
do the other things, not because they are easy,
but because they are hard..."