SV: Kent Virulent

Stefan Diös pyas at swipnet.se
Mon Feb 19 22:58:41 CET 2001

Jens L:

>Det var en komplimang, vill minnas att du var orsak till farbror Joakims
>"slyna" vilket är en källa till glädje när depressionen lurar om hörnet,
>sånt ger guldstjärna i min bok!

Öhum... då har du nog inte riktigt samma bok som en hel del andra... det
där var säkert också menat som en komplimang, och jag tar förstås tacksamt
emot alla guldstjärnor... men just den där vet jag väl inte om jag tycker
mig riktigt ha förtjänat...

>Jag skulle tycka det hade varit underbart att få Marvel-världen "Diösierad"
>med namnöversättningar. Vad skulle du inte kunna göra med Spiderman, Peter
>Parker, Fantastiska Fyran, Magneto, Hulk, Ben Grimm, Electro och allt vad
>hjältar och hemliga identiteter som finnes med fåniga osvenskklingande namn!

Oj. Det där vet jag ingenting om och det är jag nog rätt glad för. Det ska
kanske du också vara! Var anka på sin plats...

Tack (och kvack) i alla fall för alla vänliga ord!