SV: Per Joakim

Joakim Gunnarsson kalas.puff at falkenberg.mail.telia.com
Tors Nov 1 17:33:24 CET 2001

Magnus Bark skrev:
> * Någon som vet när nästa nummer av "Äntligen tillbaka!" beräknas
>   komma ut? Jag tycker att Stål-långben varit ute i evigheter nu.

Äntligen tillbaks är tyvärr nedlagd i Sverige.
Den volym som annonserades på baksidan av det sista häftet (Stora Stygga Vargen) finns utgiven i Norge. Volymen därefter har Klarabella Ko som huvudfigur. Maila den norska kundservicen (Adress bör finnas på nätet någonstans.) för mer info. om de går att beställa.

/Per Joakim Gunnarsson. (Jo, faktiskt, jag heter så...)