Per Joakim

Michael Lindholm michael-lindholm at telia.com
Tors Nov 1 19:58:21 CET 2001

När kommer de böckerna? I år? Är det samma innehåll i de båda böckerna?

Dessutom har jag hört att Guldbok 17 skulle vara den sista och att nästa år
ska börja ges ut Carl Barks Library med alla serier? Det skulle vara så i
Danmark, något i Sverige också??

Den 9,5 sidiga Carl Barks-serien. Blir det i Kalle Anka & C:o?

Har du något nummer eller mailadress till Norge? Blir det aktuellt att ge ut
det i Sverige med?

Sen skulle de i alla fall ge ut Kalle - kompletta årgången till 1958 i
Danmark. Samma i Sverige?