SV: Ankeborg

Stefan Diös pyas at swipnet.se
Tors Nov 8 14:03:14 CET 2001

Michael:

>Har jag gjort bort mig nu (igen)?
>
>Fick för mig att jag råkat på en bifigur vid något tillfälle i någon
>pocketbok, men jag tror mer på dig än på mitt minne.

Gör du? Det låter farligt!

Jag tror säkert att namnet Sickan kan ha förekommit. Jag är själv tvungen
att hitta på en handfull namn på nya bifigurer varenda vecka, så de flesta
"normala" namn (och en hel del onormala) har säkerligen dykt upp genom
åren. Jag undrade bara om det var någon betydelsefull figur från någon
TV-show eller nåt sånt, som jag borde känna till. Och pocketböckerna har
jag dessvärre inte följt på åtskilliga år.