SV: Några komentarer...

Magnus Haglund magnus_haglund at yahoo.se
Sat Nov 10 13:01:26 CET 2001

> Intrigen var något pladdrig. Kunde det inte ha varit mera action, eller är
> ankorna för evigt dömda att söka efter olika skatter och därigenom bli
> tvungna att lyssna på massor av historiskt tjafs som drar ner
> berättatrtempot i ståryn?

Jag tycker tvärtom, att just de historiska fakta som bakas in gör att Rosas historier är så bra som de är.
Jag tycker även att det var en bra historia, kanske lite kort.
Scenen med voodoo-dockorna var ju ganska kul. (Fast min favorit bland skattletarhistorierna blir nog En nutida Krösus...)

/Magnus Haglund