SV: knase (OBS! Nytt meddelande!)

Patrik Öbrink vsg982s at tninet.se
Tors Nov 15 21:18:38 CET 2001

Joakim skrev:
> Jag kan rekommendera att införskaffa en del av de "Cousin Fethry" som utgavs i Australien på 60- och 70-talet, om man fick blodad tand av "Äntligen tillbaka" albumet. Mycket Kinney/Hubbard material som aldrig gick i Skandinavien eller USA publicerades där.>

Hm, låter mycket intressant i mina öron. Men går det att få tag i dessa tidningar(album?) i Sverige?

Apropå något helt annat. För er som inte var med på den fantastiska sightseeingturen på NAFS(k):s 25-årsdag kan se åtminstone några av de ankistiska minnesmärken som besöktes. Gå till: http://friberg.lmv.lm.se/sverigebilden/index.asp. Jag tror mig i alla fall ha identifierat Stefan Diös' barndomshem på Terserusvägen i Bromma och Nya Elementar i Åkeshov.

/Patrik (som inte gillar Strobls Knase)