Don Rosa till GBG.

Anders Christian Sivebaek acsive at yahoo.com
Ons Sep 5 15:38:33 CEST 2001

Hej alle

På DCML fortalte Rosa om at han efterhånden syntes det
var kedeligt blot at have stamtræet til at signere som
plakat på disse messer, som f.eks. i Göteborg den 13.
16. september - så han og Dan Shane har fået lavet en
plakat med arkitekttegningerne til pengebingen (som de
der var i KA 21/2001). Jeg skulle gerne vilja ha sådan
en plakat og jeg vil gi en del til gengæld. Om nogen
melder sig så sig da blot hva du vil ha til gengæld,
serier, bankoverførsel eller lign. Jeg har f.eks. en
dublet af en dansk stamtræsplaktat som ville passe
fint i en svensk samling.

Skriv her eller til mig personligt på
acsive at yahoo.com

Please!