Filosofi

Stefan Diös pyas at swipnet.se
Ons Feb 6 12:13:12 CET 2002

Här kommer en fråga som någon har ställt och som därför behöver besvaras.
Jag upptäckte nyss att jag själv inte var kapabel att hitta rätt ställe,
men här på listan finns det säkert mer än en gammal ank-uv som sitter inne
med sanningen. Hoppas att någon av er orkar svara!

Frågan lyder: I vilken serie (och i vilket nummer av KA) förekommer den i
boken "Ankismen" citerade gröngölingstiteln F.O.T.A.E.M.J.T. (Filosof Och
Tänkare Av Enkla Men Jättestora Tankar)?

Det var allt! Kvack för hjälpen.