Re: Kvacket-rättelse

Michael Lindholm michael-lindholm at telia.com
Ons Nov 13 15:03:08 CET 2002

Hej!

Det var ett tag sedan jag skrev den artikeln (i augusti närmare bestämt) och den är mycket korrigerade sedan dess p.g.a nya uppgifter men att det inte skulle vara alla Musse-filmer fanns det inte uppgift om i sista artikel-korret (runt 15 oktober).

Åsikter är som bekant alltid delade, men jag står för vad jag tycker.

Alternativt kunde TV-serierna ges ut i någon annan typ av utgåvor tex "Walt Disney´s TV-shows" eller liknande. Det kanske hade varit bättre eller vad tycker ni andra?

Men vad tycker ni om att ge ut resterande Musse och Kalle Anka då? Vet du varför inte alla svartvita Musse finns med?

/Michael