Årsmötet!

Fredrik von Beetzen fvbeetzen at hotmail.com
Sat Apr 26 23:33:18 CEST 2003

Hejsan hejsan!
Hm... hur ska jag inleda detta.
      Det var ett otroligt intressant och roligt möte. Med underbara
konstverk som Stefan Diös sjunger "Den suckande sjömannen" (?) med stort
patos samt Greger Nässén's skön sång, "Minnies Yoohoo" och Olof Siverbo's
"Det var bättre förr". Och vem kan glömma den olidligt spännande auktionen i
slutet. Själv fick jag, som alla vet, tag på en tidning från 1955 av Carl
Barks för 55 kronor. För de som är intresserade kan jag säga att det är en
prisökning med 54,25 kr. Tut-frågesporten var ju en höjdare den med.
           Jag har ett meddelande till Andreas Eldh (stavas det så?!), ende
styrelsemedlem i KAJSA. Jag antar mig mer än gärna ordförande platsen i
KAJSA om styrelsen (dvs du) finner mig lämplig för den uppgiften.
          Jag hoppas att jag inte var den enda som hade en rolig, trevlig
och intressant lördag. Ser fram emot höstmötet.

      Mvh/Fredrik von Beetzen (2677... eller var det 2678, ja så var det,
2678)