Supermus?

Ons Feb 5 12:05:02 CET 2003

Kvack på er!

Under en promenad i helgen kom jag och min sambo att börja prata om
olika superhjältar i Disney-världen, och då främst Stål-Kalle (som jag
tycker känns väldigt italiensk) och Stål-Långben (som känns mer
amerikansk/holländsk).

Efter en del vidare diskussioner påstod hon att Musse i en serie av
misstag får i sig ståljordnötter varvid han blir "studsig".

Jag har inga som helst minnen av en sådan serie. Har den funnits? Hon
kunde inte ringa in den tidsmässigt mer än "åttiotal" och att den
troligen gått i KA&Co.

Någon som känner igen beskrivningen?

/er
2651