Rosa i KA 29

Anders Christian Sivebæk anders_sivebaek at nns.dk
Ons Juli 16 00:00:32 CEST 2003

Hej svenske kolleger

Er der er af jer der vil gøre en Rosa-fan en stor tjeneste? At købe nr. 29
til mig, for der findes to serier af Rosa, hvoraf den ene (Fiscal Fitness)
ikke er udgivet før i Skandinavien.
Jeg prøver at komplettere min svenske samling, og vil gerne have dette
nummer med i min samling.
(Kunne have gjort den komplet hos Seriegrossisten i Stockholm, men pga. de
meget naturlige priser for Rosa-serier i denne meget anbefalelsesværdige
butik kunne jeg ikke... )
Jeg fik dog købt Farbror Joakims Liv og fik mig en god snak med ejeren.

Fandt forresten en fejl på jeres liste over butikker med KA i Stockholm -
skal grave frem rettelsen og sende den.

Til gengæld for den tjeneste det vil være ', skal jeg naturligvis sende
det danske eksemplar, eller måskle noget af det Rosa som ikke er udgivet
hos er?

På forhånd tak.

Hilsen/Yours
Anders Christian Sivebæk