Walt Disney Treasures

Per Nilsson per.nilsson at vallcom.com
Ons Juli 16 10:33:21 CEST 2003

Jag har köpt mina på amazon.com. Man får skivorna efter ca tre veckor. Nackdelen är att man alltid
får betala (svensk) tull och tullagift när man köper från dem. Tillpåköpet på portot. (Lägg på 40% på
priset)

BarnesAndNoble är dyrare men då brukar man slippa tullen, det går typ på ett ut jämfört med amazon.
(Om tullen inte är extra vaksamma)

Jag håller med Mats om att de nog tar slut illa kvickt i år. Första året tog det 9 månader, andra
året 3 månader. Om det är en vanlig linjär kurva så borde de slut typ 3 månader INNAN de börjar
säljas! :)  M.a.o. det är ingen ide att vänta med inköpen i år...

/Per