Walt Disney Treasures

hakan.andersson@portgot.se hakan.andersson at portgot.se
Ons Juli 16 11:07:02 CEST 2003

Jag har köpt mina WDT från Kanada, www.dvdboxoffice.com. De skickar portofritt och deras försändelser har aldrig fastnat i tullen. Och eftersom de skickar portofritt, kan man beställa dem en och en, vilket minskar risken för att tullen ska bli intresserade.

Att det andra årets WDT sålde slut fortare är ju inte så konstigt, eftersom upplagan minskades från 150.000 exemplat till 125.000. Rimligtvis borde de ju öka upplagan i år igen om de vill tjäna mer pengar.

Septober verkar vara en bra månad att beställa...

/Håkan