Vi har sorg

Stefan Diös pyas at swipnet.se
Tors May 8 18:02:14 CEST 2003

Jag avbryter mina övriga sysslor för att vidarebefordra ett tragiskt
meddelande som nådde mig för ett par minuter sedan. För er som inte känner
er berörda ber jag om ursäkt för att jag använder denna informationskanal
till ett personligt meddelande.

Thomas Olsson har nyligen avlidit blott 36 år gammal efter en trafikolycka
i Fjärran Östern. Han vårdades på sjukhus en kort tid, men skrevs ut då
skadan såg ut att ha läkt. Emellertid avled han i sömnen på pensionatet där
han vistades.

Thomas Olsson var sedan många år tillbaka en välkänd profil inom både den
svenska ankism- och Scrabblerörelsen. Jag sänder därför sorgebudet till
båda dessa mailinglistor, eftersom jag just nu inte orkar upprepa det.

En färgstark personlighet och en trogen vän har tagit farväl av det
jordeliv som han älskade att göra narr av i sin oefterhärmliga stil. Må han
nu finna den frid han förtjänar. Våra hjärtan lämnar han aldrig.