Musse Pigg & Co

Anders Christian Sivebæk anders_sivebaek at nns.dk
Fre Feb 13 16:23:20 CET 2004

Hej folkens

>udkommet
Ja, den første serie var ønsket af redaktøren, den anden af en kvindelig
læser der
huskede den fra barndommen.

>Aha. Det kan förklara att vi inte har märkt det i Sverige förrän nu. Vi
>får
>ju bara vartannat nummer av månadstidningen numera eftersom någon
>tydligen
>har bestämt att varannan månad är lagom utgivningstakt för Musse Pigg &
>C:o.
Hvorfor er det egt. sket? er det tegn på at bladet er ved at gå ind i
Sverige, for
bare at spørge helt ærligt?

>Jag vet inte om det har stått något i tidningen om detta? Får läsarna
>önska, alltså? Men det kanske bara gäller danska (och norska?) läsare,
>och
>så får vi ta vad som bjuds?
Der står intet om ønskehistorien i det norske Mikke Mus (jeg er netop
kommet
hjem fra besøg i Stavanger hos Sigvald G.) - så vi må konkludere at
Månedhæftet redigeres i Danmark af Tully Sigbrand på den danske redaktion.
Monstro mit eget ønske kommer igennem? Da får jeg årgangsbog 1949 som jeg
allerede har i forvejen. Skulle det ske må en af jer få den. :-)

Hilsen/Yours
Anders Christian Sivebæk
Donaldist