CBL

Erik Bergwall revolution at telia.com
Mon Jan 5 18:00:00 CET 2004

> att det kommer till Sverige också. Alla tre länderna är med i
> diskussionerna och såna här projekt brukar ofta göras gemensamt.

jag var nyss inne på det danska DDF(r)'s hemsida och fann denna nyhet: http://www.ddfr.dk/cbl.php
Här ser det ju ut som att det kommer publiceras cbl i alla de skandinaviska länderna, i alla fall i norden. Det är tydligen en Helle Fruergaard från egmont som bekräftat detta. Jag vet inte om detta är ett slutgiltigt besked, eller om man i dessa förarbeten som sägs pågå bara undersöker möjligheten för att ge ut ett cbl. i så fall är det ju inte säkert att det kommer ges ut några böcker.

/Förvirrad Erik