Re: Pank och f ågelfri (Fun and Fancy Free)

Robert Andersson robert.m.andersson at swipnet.se
Mon Jan 19 19:01:14 CET 2004

Anders M Olsson skriver:
> Möjligen Robert Andersson har någon information, eller något annat
> att tillägga?

Nej, tyvärr vet jag heller inte någonting om E.H. Brochmann. Ännu så länge.
Skulle jag snubbla över namnet i något sammanhang eller skulle få tid någon
gång att forska i ämnet, så ska jag berätta om det här på listan. Likaså om
jag får fram namnet på berättarrösten i Bongo. Jag önskar att jag hade mer
tid till sådana här kul och intressanta forskningar. Då och då får jag ett
ryck och energi till sådant.

/Robert Andersson