Rosa och Vicar

Lars Ingvert lars.ingvert at telia.com
Tors Juni 3 18:52:25 CEST 2004

S Diös skrev:

>Hm, tråkigt naturligtvis när tiderna inte passar alla. Men det är inte mycket att göra åt. [...]
>Hoppas du kan lösa det på något vis, eller skicka någon annan kanske...

På tal om det: är det någon som ska till Malmö den sjunde juni, och som skulle kunna ta Vicars autograf åt mig. Jag betalar en liten symbolisk summa (som självklart med råge täcker in kostnader för sändningen till Småland).
   Jag kan också tänka mig en ersättning i form av en Don Rosa-autograf, men då måste du skynda dig, eftersom jag i så fall skaffar mig den i helgen.

Snälla!

/Erik Ingvert
erik.ingvert at telia.com