SV: Rosa och Vicar

Christopher Federsel totto at gamers-inc.se
Fre Juni 4 15:25:02 CEST 2004

Jag blev precis medlem i Club metro, där är väldigt enkelt:

När ni väl blivit medlemmar så får in ett klubnummer och har möjlighet att
skriva ut ett temporärt medlemskort som man kan använda tills man får det
riktigta. Ni kan alltså bli medlemmar på deras hemsida, skriva ut kortet och
sedan ta med det på måndag. Jag rekommenderar detta i säkerhetsfall då man
kanske måste vara medlem för att få en bok signerad.

/Christopher

--
Christopher Federsel
http://www.gamers-inc.se