Don Rosa i Stockholm

Christopher Federsel totto at gamers-inc.se
Mon Juni 7 17:43:17 CEST 2004

Nu har jag fått min "Hall of Fame" och "Joakims liv" signerade. Det hela var en
trevlig tillställning i Stockholm. Jag blev överraskad av at det var så många
där, hade tänkt mig ett tjugotal, men nu fick jag vänta en timme. Det var till
och med så mycket folk att det mot slutet blev svårt att kunna köpa sig ett
exemplar av boken. Vet dock inte om de sista fick tag i ett exemplar.

Var det Diös som stod i kassan?

Något extraordinärt hände inte - förrutom att någon kille gav Rosa en cdskiva.
Vet inte vad det var för innehåll på den.