Don Rosa i Stockholm

-= Steamboat Willie =- steamboat.willie at chello.se
Mon Juni 7 19:44:02 CEST 2004

> Nu har jag fått min "Hall of Fame" och "Joakims liv" signerade. Det hela var en
> trevlig tillställning i Stockholm. Jag blev överraskad av at det var så många
> där, hade tänkt mig ett tjugotal, men nu fick jag vänta en timme. Det var till
> och med så mycket folk att det mot slutet blev svårt att kunna köpa sig ett
> exemplar av boken. Vet dock inte om de sista fick tag i ett exemplar.

> Var det Diös som stod i kassan?

Det såg inte precis ut som Diös.. men han kanske kom dit efter mig..
Var du där i NAFS(k)ofta? Jag såg en sådan i kön bakom mig...

Jag fick min Hall of Fame signerad
... och en Ko...

Synd att inte Vicar kom till Stockholm, för honom har jag aldrig träffat förut.

Om man prenumererar på "Hall of Fame" så får man en Armbandsklocka. Jag hörde
att Don Rosa såg reklamen och gärna hade lagt rabarber på en sådan klocka...
Tydligen så har han svårt att ens få tag i ens de album/böcker som hans serier
förekommer i - för att inte tala om annat krafs...

Finns det ingen som kommit över en dylik klocka (eller kan skaffa) som kan
skeppa över den till Don?  Jag tror Don skulle uppskatta det om han inte får
någon klocka ifrån Egmont eller något... och det kan väl vara svårt...

Det brukar inte vara samma personer som sitter på klockor och prylar som
tar emot serieskapare.. :-)

  // Steamboat Willie