Mera media

Stefan Diös pyas at swipnet.se
Ons Juni 9 14:47:53 CEST 2004

KVACK för Kalle Anka! Kvack, kvack, kvack!

Jag har precis fått veta att inslaget i Studio 1 i P1 ska sändas ca kl
17.15 i dag, i alla fall inom programblocket 17-17.45. Dessutom ska jag
spela in en telefonintervju som kommer att sändas i TV24 (det är väl så
SVT:s digitala kanal heter?) efter klockan 18, tror jag.

I dagens Svenska Dagbladet är det på kultursidan en kärleksfull artikel av
Mats Gellerfelt. I Expressen i går såg jag en artikel av Daniel Atterbom,
på finaste debattutrymme.