Mera media

Niklas Elmefjall niklas.elmefjall at amersham.com
Ons Juni 9 15:57:54 CEST 2004

Ladda videon!!!

Just ja. LOS QUACKOS, EL PATO DONALD!

/Kålrotskungen

Stefan Diös <pyas at swipnet.se>
Sent by: ankism-bounces at stp.ling.uu.se
2004-06-09 14:47

        To:     ankism at stp.ling.uu.se
        cc:
        Subject:        Mera media

KVACK för Kalle Anka! Kvack, kvack, kvack!

Jag har precis fått veta att inslaget i Studio 1 i P1 ska sändas ca kl
17.15 i dag, i alla fall inom programblocket 17-17.45. Dessutom ska jag
spela in en telefonintervju som kommer att sändas i TV24 (det är väl så
SVT:s digitala kanal heter?) efter klockan 18, tror jag.

I dagens Svenska Dagbladet är det på kultursidan en kärleksfull artikel av

Mats Gellerfelt. I Expressen i går såg jag en artikel av Daniel Atterbom,
på finaste debattutrymme.