Disney Treasures

Kjell Croné kjell.crone at ifsworld.com
Fre Juni 11 15:33:59 CEST 2004

Anders M Olsson:
> DVD-filmer samproduceras nästan alltid mellan olika länder.

Jag kanske har haft otur, dom import-DVDer jag köpt har bara haft tysk,
fransk, holländsk och/eller diverse syd-europeisk text.

> Ja, det stämmer.
> Dessutom har för- och sluttexterna på kortfilmerna klippts bort.
> Här finns detaljerade beskrivningar: ...

Tack för info, litet märkligt urval.
3 av Kalle-filmerna handlar om bin. Och 3 finns på "The Chronological
Donald".
Av Musse-filmerna finns 5 på "in Living Colors" (om jag minns rätt).
Långben-skivan ser mest intressant ut.

Kjell