Re: Fråga ang. Hall of Fame

Olof Siverbo olof.siverbo at bostream.nu
Ons Juni 16 20:13:14 CEST 2004

Jag själv:
> sent

Erik N:
> Så detta är något som Egmont hållit på med sedan tidigare?

Vet ej! Jag visste inte att Egmont någonsin hade retuscherat i
glasögon. Men det skulle inte förvåna mig om de gjorde det på 60- och
70-talet, för på den tiden gjordes ju alla möjliga konstiga ingrepp i
serierna. Men jag trodde att de slutade med sånt under 80-talet, därav
formuleringen "så sent som på 90-talet".

Är det här något som Rosa själv har reagerat över, förresten?

Ankhälsningar,

Olof