Ang: Re: Walt Disney Treasures

Anders Gronlund andlund at yahoo.com
Sön Mars 7 21:01:14 CET 2004

Jag fr?gade f?r ett tag sedan om Walt Disney Treasures och DVD. Jag fick svar, vilka jag tackar f?r. H?kan skrev dessutom om svensk utgivning av Walt Disney Treasures-DVD. Vad jag kan se ?r det fortfarande bara tv? svenska DVDs som har utkommit och de har inte b?rjat med utgivningen fr?n b?rjan, vilket v?l var fallet i USA. Vet n?gon n?gonting om den svenska utgivningsplanen f?r Walt Disney Treasures? Kommer allt att ges ut, eller blir det bara vissa urval? Om dom inte t?nker ge ut allt, kommer i alla fall inte jag att k?pa dessa DVDs. Vitsen med att ha en s?dan samling, ?r att ha filmutgivningen komplett, tycker jag.

Anders Gr?nlund