Tillbaka igen

Pierre Sund pierre_sund at hotmail.com
Tors Mars 18 12:32:05 CET 2004

>From: "Erik Bergwall" <revolution at telia.com>
>To: <ankism at stp.ling.uu.se>
>Subject: Re: Tillbaka igen
>Date: Thu, 18 Mar 2004 09:16:39 +0100
>
>Daan Jippes då? Jag tror jag gillar honom mer än Freddy.

Jag föredrar nog Freddy M. Han har en stil som för mina tankar till
Barks-serier som.. hmm... Jakten på enhörningen? och liknande från Barks
absoluta topp. Åsså e jag GRYMT svag för Milton's Hacke Hackspett...
Fast Daan Jippes kommer inte långt efter

>En anledning är nog att varje(?) öppningsserie i KA de senaste x antal åren
>varit en Vicar-serie. Sedan kan man ju diskutera om det är ett rimligt
>skäl.

Borde väl snarare vara ett skäl att INTE ta med honom.... :/ Daniel Branca å
andra sidan.. speciellt hans historier från första hälften av 80-talet...
också en mästare