brev hemifran

Theresa Wiegert theresaw at oso.chalmers.se
Fre Mars 19 00:30:23 CET 2004

kvack!
Jag ma vara mjukhjartad, eller sa var forvantningarna laga efter alla
kommentarer, men jag gillade verkligen DRs senaste... Jag ar visserligen
svag for alla historier som inbegriper gamla borgar, forfader och hemliga
lonngangar (och spoken, aven om det nu inte fanns nagra sana har).
historien var harlig, intressant eftersom den knyter an till tidigare
(vilket ju de flesta inte gor), och det sentimentala tog fram budskapet pa
ett synnerligen mysigt satt. Sa, jo, Don Rosa ar sannerligen en
trendbrytare, men det ar inte dumt... Jag tror man helt enkelt far sluta
jamfora honom med andra kalletecknare, eftersom han kor sin egen stil.

/T, allmant kvackigt glad efter harlig lasning

    ('>  Theresa Wiegert, room 522      wiegert at physics.umanitoba.ca
    / )  Dept. of Physics and Astronomy      mobile: +1-204-292-9775
   / /   University of Manitoba                home: +1-204-478-5019
  //"    Winnipeg, Manitoba
 /       R3T 2N2 Canada                www.oso.chalmers.se/~theresaw