Walt Disney's Treasures ( omgång 4)

Mats Forssblad froz at algonet.se
Tis May 18 23:04:15 CEST 2004

Hakan.Andersson at portgot.se wrote:

> I morgon släpps ju (den försenade) omgång tre av Walt Disney's Treasures på
> DVD (i USA).
Paketen är på väg... alla tidigare utgåvor har varit fantastiska, så
missa inte...

> Och redan börjar det ryktas om vad omgång fyra ska innehålla.
>
> Här är listan:
>
> Mickey Mouse in Black & White Volume 2
Hoppas hoppas. Det vore väldigt roligt om man till slut fick tillgång
till dessa gamla filmer. Grovt talat finns det ett 40-tal filmer kvar (
svart-vit Musse 1929-1935), och hälften av dem har jag inte hittat i
något format.