Don Rosa till Sverige!

Stefan Diös pyas at swipnet.se
Ons May 26 09:13:33 CEST 2004

Planeringen pågår för fullt och jag har inte fått alla detaljer än, men jag
kan i alla fall berätta att Don Rosa kommer till Sverige i samband med
firandet av Kalle Ankas 70-årsdag. Jag tror inte att det har meddelats här
förut, så då kan det vara på tiden.

Rosa kommer att framträda i Malmö lördagen den 5 juni och i Stockholm
måndagen den 7 (dagtid). Det lär bli ett par timmars signering av den nya
Hall of Fame-boken i någon bokhandel i resp. stad. Det kan också bli något
annat evenemang, åtminstone i Malmö.

Fler detaljer kommer nog fram så småningom.